Fotomarketing
Verbind je merk en boodschap aan een persoonlijk aandenken. Fotomarketing tijdens jouw bedrijfsevenement, beurs of campagne.
We adviseren in het creatieve concept, verzorgen de voorbereiding en zijn verantwoordelijk voor de operationele uitvoer. We ontzorgen onze opdrachtgevers en nemen werk uit handen. Jouw resultaat telt, wij zorgen dat dit werkelijkheid wordt!
Voor alle budgetten
Photobooth fotomarketing
Online fotomarketing
Vragen of reserveren? Bel Niek – 06 18078677 of mail info@yournextkeepsake.nl
Fotomarketing tools
Keepsake heeft verschillende fototools om altijd het maximale resultaat te behalen. Laat ons meedenken welke tool het beste past op jouw event. Van vaste tot mobiele print oplossingen, van hostess tot fotografen en van compacte photobooths tot full branded fotostudio’s.
Er zijn oneindig veel manieren om een foto te maken maar uiteindelijk is het belangrijk dat de bezoeker een relevant en leuk aandenken krijgt. Het is belangrijk dat het middel aansluit bij het event en de doelgroep die aanwezig is. Met een fotohokje kan je op één punt foto’s maken alleen mis je daarmee bezoekers die niet langs komen. Het kan een afweging zijn om dan een mobiele oplossing toe te passen, bijvoorbeeld een polaroid fotograaf. Het middel is ondergeschikt aan het doel waardoor niet één oplossing gebruikt kan worden.
Kracht van de herinnering
Van bijzondere momenten wil je een aandenken hebben. Dit helpt om een bepaalde herinnering terug te halen en opnieuw te beleven. Een foto legt slechts één moment vast maar je geheugen zorgt voor de rest. Fotomarketing is een marketingmiddel waarmee je het moment vastlegt maar het is niet een doel op zichzelf. Wanneer de herinnering geen waarde heeft zal je daar ook geen aandenken van willen hebben.
Beleving versterkt
Fotomarketing kan de herinnering versterken wanneer de beleving positief is. Bij iedere fotomarketing actie zijn er een aantal momenten waar je onderscheidend kunt zijn in deze beleving.
Je kunt een briljante fotomarketing actie opgezet hebben maar als de bezoeker niet weet wat er mogelijk is, dan is het zonde van de moeite. Zichtbaarheid kun je creëren door banners, promotors maar ook door communicatie voorafgaand aan het event. Zorg dat je bezoeker weet waarom, waar en hoe je op de foto kunt.