Keepsake Beursconcepten
Zorg voor meer traffic naar je stand en versterk de relatie met je doelgroep via onze beursconcepten.
Hoe zorgen we er voor dat je opvalt? En hoe houden we de aandacht vast op de stand en wat neemt de bezoeker van jouw merk of product mee naar huis? Om deze vragen te beantwoorden moeten we ons verdiepen in jouw merk, doelgroep en met alle factoren rekening houden. Keepsake heeft alles onder één dak en dat biedt voordelen. Zo bedenken we concepten, techniek uit de grond stampen maar ook het project begeleiden tot aan de executie op locatie. Wij geloven dat een activatie het sterkst is als het totale plaatje klopt. Vandaar dat we alles van a-z verzorgen…dan heb je dat toch net iets meer in eigen hand!
Van concept tot uitvoering, alles binnen één partij
In-house team, (standbemanning, promotiemedewerkers, projectbegeleiding)
Lead generatie, sampling, fotomarketing, games
Online dashboard met resultaten en beeldmateriaal
Verschillende off,- en online oplossingen
Vragen of advies op maat? Bel Niek – 0618078677
Hoe gaan we te werk?
Live communicatie – De kracht van live communicatie ontstaat omdat alle zintuigen geprikkeld worden. De kans is dan ook groter dat je op interactieve wijze veel contacten kunt opdoen. Uiteraard kun je een bezoeker informeren over een bepaald product maar misschien wil je wel meer informatie door een aantal vragen te stellen. Gedurende een activatie ontstaat vaak ruimte en vertrouwen om kort in gesprek te gaan. Een goed verhaal kan door de bezoeker zo goed zijn ontvangen dat hij of zij het offline of online doorvertaald.
Alles begint bij een eerste indruk. Onze mensen zijn dan ook niet alleen opgeleid in communicatie. Voor dat wij ons team op een beurs inzetten zorgen we ervoor dat ze jouw merk kunnen vertegenwoordigen. Dit wil zeggen dat ze zich hebben ingelezen in de doelgroep, het merkverhaal en wat ze mogen vragen of vertellen aan de doelgroep. Dit bespreken we altijd samen met onze opdrachtgever
Met veel positieve energie, zorgt ons team ervoor dat bezoekers naar jouw stand komen. Met kleding sluiten we aan bij de uitstraling van de opdrachtgever. Live kun je de doelgroep al motiveren en stimuleren om jouw verhaal online verder te laten vertellen..
Merkbeleving op tijdens jouw beursdeelname – Merkbeleving gaat verder dan de traditionele manier van reclame maken. Om nieuwe klanten te werven of te behouden is het niet alleen maar een kwestie van zenden. Om klanten echt aan je merk te binden wil je ze op een persoonlijke manier betrekken. Dit begint bij een sterk ‘’eigen’ verhaal, waar staan we voor? waarom hebben we dit product of wat we willen we ermee veranderen in de wereld. Zo’n duidelijke propositie dat mensen niet alleen achter je product staan maar ook achter je merkverhaal.
We kijken hoe we jouw merkbeleving kunnen optimaliseren. Dit betekent in elk geval het creëren van de juiste sfeer, de aansluiting met je merk of product en de tone- of- voice naar het publiek. Verder maken we de activaties zo persoonlijk mogelijk. Een merkbeleving is in onze ogen sterk als het daadwerkelijk beleefd is door je doelgroep. Met als resultaat dat het publiek achter je merk gaat staan en dat mond op mond reclame er voor zorgt dat je een nog groter publiek bereikt. Maak van je doelgroep meer dan alleen een klant maar zie ze als mogelijke ambassadeurs!
Breng je product onder de aandacht van jouw doelgroep – Door een persoonlijke activatie, brengen we doelgroep en product samen. Een positieve eerste kennismaking zal de relatie tot je doelgroep versterken en uiteindelijk zorgen voor een hogere omzet.
Product promotie – Jouw product is het startpunt voor de activatie. We maken gebruik van de unieke eigenschappen en kenmerken om dit terug te laten komen in de stand en activatie. Alles volledig in de huisstijl en communicatie die bij het product hoort.
Stand traffic – Een activatie is een laagdrempelige manier om het eerste contactmoment te maken. Met een geslepen verhaal en aanstekelijk enthousiasme zijn onze mensen in staat om de meeste mensen over te halen om deel te nemen. Een originele activatie op een beurs kan dusdanig opvallend zijn dat het mensen vanzelf al aantrekt.
Website en social media traffic – Met een doordachte online koppeling kunnen we de doelgroep online krijgen. Bijvoorbeeld door een foto activatie, een winactie of een bepaalde aanbieding die alleen online in te zetten is. Hiermee zorg je ervoor dat de beursdeelname ook online impact heeft.