Hoe werkt het ‘Print Your Selfie’-concept? 

Laat event- en festivalbezoekers hun eigen foto’s uitprinten en verbind je merk en boodschap aan dit unieke moment. Hoe tof is het om je allerleukste event- of festivalfoto geprint mee naar huis te nemen?! Met het Keepsake ‘Print Your Selfie’-concept geef je bezoekers de mogelijkheid om hun zelf genomen, allerbeste foto bij jouw printstation uit te printen én wordt je als merk of sponsor onderdeel van hun unieke herinnering. Laat mensen hun eigen verhaal delen en haak daar bij aan: een krachtige manier van merkbeleving!

  • Persoonlijke merkbeleving

  • Langdurige herinnering voorzien van branding

  • Zichtbaarheid vergroten op locatie

  • Eenvoudig op te schalen

  • Printbeloning in ruil voor social share 

Belonen en sharen. Nu de voorbereidingen voor evenementen en het festivalseizoen weer in volle gang zijn, lanceert Keepsake Memorymarketing het ‘Print Your Selfie’-concept. De selfie-print wordt voorzien van jouw merkbranding en de bezoeker zal dit zien als een sympathieke give-away. Unieke prints geven tevens een hoge kans op online sharing. Zo’n printje hangt vervolgens nog jaren op de koelkast wat betekent dat velen in deze positieve merkbeleving zullen delen.

Altijd een goede foto voor een langdurige merkbeleving. De kwaliteit van de telefooncamera maakt de laatste jaren grote sprongen en dus grijpt Keepsake de kans om hierop in te haken. Zeker met behulp van verschillende app-filters hebben bezoekers tegenwoordig oneindig veel mogelijkheden. Oftewel: laat jouw bezoeker zelf fotograferen, bewerken en kiezen… Want wie weet er nu beter hoe jij je foto bewerkt wilt, dan jijzelf?!

Zichtbaarheid en communicatie. Met verschillende printstations maken we het voor de bezoeker ook eenvoudig om zijn of haar fotoprint op te halen. Bovendien vergroten deze printstations jouw zichtbaarheid als merk of sponsor. Vergroot jouw bereik en geef je merkverhaal een positieve lading. We geven jouw relaties niet alleen een waardevol aandenken… Gedurende een foto-activatie ontstaat vaak ook ruimte en vertrouwen om kort met jouw bezoeker in gesprek te gaan. Een goed verhaal kan door de bezoeker zo goed zijn ontvangen dat hij of zij het online doorvertaald. Wij verzorgen dan ook de uitvoer met ons eigen Keepsake-promotieteam op locatie. 

Vrijblijvend sparren? – Neem contact op