Project Description
Zoomizooz – Photobooth fotomarketing
Kinderen worden direct gekoppeld aan hun eigen Zoomizooz diertje.
Bij verschillende speelpaleizen hebben we ouders en kinderen in contact gebracht met de nieuwe ZoomiZooz Klim & Verken Boomhuis van Vtech. In de gestijlde Vtech playground kunnen kinderen en ouders het nieuwe speelgoed ervaren. Door op de foto te gaan word je gekoppeld aan één van de Zoomizooz diertjes. Met de gepersonaliseerde fotoprint én een Zoomizooz naar keuze brengen we Vtech in de huiskamers van de doelgroep. Deze opdracht hebben wij in samenwerking met Activation Heroes uitgevoerd.
Product promotie
Photobooth fotomarketing
Ruim 700 prints en Zoomizooz handouts
2 Enthousiaste promotiemedewerkers, 6 actiedagen
Photobooth fotomarketing
De photobooth maakt een willekeurige match tussen een Zoomizooz diertje en degene die op de foto gaat. Deze foto wordt direct afgedrukt en voorzien van Vtech look and feel.
Het Keepsake resultaat
De Vtech playground was de hele dag een eyecatcher én extra attractie in het speelpaleis. We hebben alle beschikbare Zoomizooz samples uitgedeeld. Bij iedere sample kreeg het kind een foto.