Project Description
PostNL – Photobooth box
Promoot de decemberzegels met originele fotokaarten en genereer traffic naar de retailers!
Een kerstkaart is persoonlijk en bijzonder om te krijgen want iemand heeft hier tijd en moeite ingestoken. Een mooie kaart verdient een mooie zegel en zo zijn er in december dan ook de decemberzegels van PostNL. In samenwerking met Activation Heroes hebben we op verschillende retail plekken in NL de decemberzegels gepromoot. Ons doel was om zoveel mogelijk kerstkaarten te maken en traffic te genereren naar de retail punten.
Product promotie
Photobooth box
Ruim 6500 persoonlijke kerstkaarten
3 Photobooth teams ingezet per dag , 18 activaties
Photobooth box
Om een gratis fotokaart te laten maken die aansloot bij de online reclame hebben we een photobooth met box ingezet. Deze box was ingericht als een gezellige kerst huiskamer waar letterlijk alles van boven naar beneden was ingericht. In de online reclame ligt iedereen op de grond en wordt voor de allergekste kerstfoto van boven naar beneden geschoten. Voorbijgangers zagen van ver dat je hier een super leuke kaart kon laten maken. In verschillende winkelcentra hebben we met photobooth teams maar liefst 18 dagen lang de doelgroep geactiveerd, geïnformeerd en een mooie kerst herinnering gegeven!
Het Keepsake resultaat
Het merk PostNL is onder de aandacht gebracht door de actie op locatie, de branded fotokaarten en de online foto’s op social media. We hebben ruim 6500 fotokaarten uitgeprint en per email verzonden. Verder hebben we al deze mensen geïnformeerd om naar de retail punten te gaan voor de speciale decemberaanbieding.