Project Description

DISNEY / 24 KITCHEN

MERKACTIVATIE STATION

Heb je onze fully branded PhotoBooth Dome al eens gezien? Stap in de wereld van jouw merk, ga op de foto en maak jouw gratis kerstkaart!

Naamsbekendheid & zichtbaarheid
Station Utrecht CS
Full Branded PhotoDome
Persoonlijke Kerstkaart

MERKACTIVATIE NS-STATION

Tegenwoordig sturen we makkelijk een foto via sociale media of WhatsApp, maar hoe verras je iemand nu echt met iets origineels? Juist, gewoon met een persoonlijke ansichtkaart. In samenwerking met Disney creëerden wij voor 24Kitchen een zeer succesvolle merkactivatie op NS-station Utrecht Centraal, waar we zeven dagen lang voorbijgangers fotografeerden en hun foto’s in persoonlijke kerstkaarten omtoverden.

Utrecht Centraal, het centraalste treinstation van Nederland met dagelijks duizenden en duizenden reizigers: voor Disney en 24Kitchen was dit treinstation dan ook de ideale locatie voor de merkactivatie om zo meer naamsbekendheid voor 24Kitchen en hun chefs te creëren. Onze fotografen nodigden voorbijgangers enthousiast uit voor het maken van een persoonlijke kerstkaart: stap in de wereld van 24Kitchen, kies een chef, ga op de foto en maak jouw gratis kerstkaart!

Fotomarketing campagne

KIES ZELF JE FOTO

Vervolgens kon de bezoeker kiezen uit verschillende PhotoBooth Props zoals een kerstmuts of haarband, zuurstokjes, kerstcadeautjes of een feestelijke kerstbril. Door de unieke overlay kon iedereen ook zijn of haar favoriete chef kiezen en daarmee op de foto gaan. Wordt het Miljuschka, Rudolph, Ainsley of Jamie Oliver? Aan de achterkant van de activatie hielden we de data nauwlettend in de gaten:  want wie is nu de meest gekozen – en misschien wel de meest geliefde chef – volgens de Nederlandse doelgroep?

De foto zelf? Die kregen ze direct afgedrukt mee in de vorm van een persoonlijke kerstkaart. Kerstcadeautje van 24Kitchen! Door onze high-end printer en proactieve fotografen, maakten we binnen no-time een persoonlijke kerstkaart van de foto. Zo verlieten zelfs de meest gehaaste reizigers op het treinstation onze merkactivatie met een persoonlijke kerstkaart én een glimlach!

zichtbare merkactivatie

BRANDED PHOTOBOOTH

Voor deze activatie hebben we de volledige stand gepersonaliseerd in de huisstijl van 24Kitchen in de vorm van een complete PhotoDome. De PhotoBooth was geheel voorzien van branding, het decor en alle attributen waren verzorgd en ook alle muren waren custom ontworpen voor deze merkactivatie. Hierdoor waren we van veraf al goed zichtbaar op het station. Ook onze fotografen waren ‘branded’ en kregen een zwarte blazer met het logo van 24Kitchen op zowel de rug als de borst aan. Door deze custom branding wordt een stand een mooi en aantrekkelijk geheel, wat zorgt voor een sterke uitstraling en nog meer naamsbekendheid voor het merk.

Door de proactieve houding van onze fotografen, creëerden we persoonlijke interactie tijdens de activatie. Onze fotografen kunnen goed inspelen op de bezoeker, wat zorgt voor een positieve merkbeleving. Wanneer bezoekers twijfelen om op de foto te gaan, weten onze fotografen ze op een positieve manier toch te overtuigen. En vrijwel altijd met succes, want ook deze mensen verlieten de stand met een lach en hun persoonlijke kerstkaart in de hand!

ENTHOUSIASTE BEZOEKERS

Zowel voorbijgangers die zelf enthousiast op onze stand afkwamen als voorbijgangers die proactief door onze fotografen werden benaderd: we kregen de leukste complimentjes. Mensen waren verbaasd en blij dat het gratis was, maakten enorme lol in de intieme kerstsetting en vonden het leuk dat ze zelf hun favo chef mochten uitkiezen. Sommige reizigers vroegen zelfs tot hoe laat we er stonden om na hun werk langs te komen – en dat deden ze dan ook echt! Mensen kwamen zelfs terug met collega’s of vrienden om samen op de foto te gaan. En dan de leukste reactie: “Ik voel me weer helemaal een klein kind, zo leuk! Jullie zijn het hoogtepunt van mijn dag.”

HET KEEPSAKE RESULTAAT

Het kiezen voor volledige personalisatie kan enorm sterk bijdragen aan het succes van een evenement, dat hebben we bij deze activatie ook maar weer gemerkt aan alle positieve reacties en de hoge aantallen deelnemers en uitgedeelde persoonlijke kerstkaarten. Er stond regelmatig een rij met enthousiaste deelnemers!

KEEPSAKE PHOTODOME

Ben je enthousiast geworden en wil je weten wat wij voor jouw merk of evenement kunnen betekenen? Met ons uitgebreide aanbod hebben we een passende fotomarketingtool voor jouw event. Van een PhotoDome zoals deze, een persoonlijke kerstkaart met foto, de welbekende PhotoBooth of juist een GreenScreen: we helpen je graag verder. Zin om vrijblijvend te sparren? Neem gerust contact met ons op.

VRIJBLIJVEND SPARREN?
NEEM CONTACT OP

niek@yournextkeepsake.nl
06 18078677

VERGELIJKBARE CASES

Bekijk alle cases