Project Description
Eye Filmbal – Lightpainting memorymarketing
Tekenen met licht tijdens het Eye Filmbal, blue edition. Entertainment én een aandenken in de stijl van het bal.
Het Eye Filmmuseum vroeg ons om een foto attractie te bedenken die aansluit bij het thema en tegelijk een beleving is voor de bezoeker. Met een blauwe fotostudio, lichtzwaarden en andere lichtgevende attributen hebben we de bezoekers vastgelegd. Bezoekers hadden zelf de regie over de foto wat resulteerde in een divers en uniek resultaat.
Entertainment
Lightpainting memorymarketing
250 prints
Keepsake lightpainting
2 Enthousiaste promotiemedewerkers op locatie
Lightpainting memorymarketing
Met lightpainting memorymarketing daag je bezoekers uit om zelf actief deel te nemen in het foto ontwerp. Onze fotografen helpen de bezoekers om een leuk en origineel resultaat te maken. De foto wordt direct afgedrukt en wordt per e-mail naar de bezoeker verzonden zodat ze ook op social media gepost kunnen worden.
Het Keepsake resultaat
Gedurende de avond is er non-stop gefotografeerd en bezoekers hadden er geen moeite mee om even in de rij te wachten. Ruim 250 afdrukken zijn gemaakt, de foto’s kwamen veelvuldig terug op Instagram en bezoekers waren vol lof over de originele beleving.