Project Description

KEEPSAKE ONBOARDING

Om je eerste opdracht voor Keepsake een daverend succes te maken hebben we deze onboarding ontwikkeld. Het dient als eerste training en naslagwerk om in de aanloop van een actie nog eens terug te kijken.

Promotieteam
Communicatie tijdens actie
Presentatie en interactie
Foto herkenning
Product training
Camera training
  • Photobooth fotomarketing
  • Polaroid fotomarketing
  • Fotostudio aankleding

PRODUCTKENNIS

  • Hostesse

COMMUNICATIE MET KEEPSAKE

De projectmanager van Keepsake die jou het draaiboek heeft gestuurd is verantwoordelijk voor de actie en staat ook in contact met de klant. De projectmanager kan je helpen of contact opnemen met de klant wanneer dat nodig is. Hiervoor is het belangrijk dat haar op de hoogte houdt. Stuur bij iedere opdracht de onderstaande berichten:

WhatsApp 1. vertrek van huis -> Laat weten wanneer je vertrekt van huis. Bij vertragingen of onverwachte tegenvallers geeft dat nog tijd om te handelen. 

WhatsApp 2. klaar voor de start [FOTO van resultaat in jouw hand] -> je hebt de contactpersoon gesproken, je bent klaar om te draaien en je stuurt een leuke test foto van het resultaat. Bij e-mailopties stuur je ook een mail naar de projectmanager om te testen of de techniek goed werkt.WhatsApp 3. vertrek naar huis -> de actie zit erop, je hebt de opdrachtgever gesproken en staat op het punt om te vertrekken. Laat ons weten hoe je de actie zelf vond gaan, wat de opdrachtgever vond en wat je globaal verwacht aan printjes/foto’s te hebben gemaakt.

  • polaroid fotograaf rode loper
  • Polaroid fotograaf congres

PRESENTATIE EN KLANTCONTACT

Vaak zijn we al weken bezig met de voorbereiding van een actie. Het is daarom belangrijk om goed in contact te staan met de opdrachtgever. Voor, tijdens en na de actie laat je hem/haar weten hoe het gaat en of er nog bijzonderheden zijn. 

  1. altijd persoonlijk contact bij aankomst en vertrek met de opdrachtgever
  2. vraag of een opdrachtgever zelf ook op de foto is geweest
  3. na afloop vraag je hoe de contactpersoon de actie heeft ervaren

Qua persoonlijke presentatie voeren we een neutrale zwarte look. Ook wanneer je naar locatie gaat, en je daar kleding van de opdrachtgever krijgt, zorg je dat je in deze look naar locatie gaat. Dit doen we omdat opdrachtgevers verschillende voorkeuren hebben qua kleding.