Project Description
Heineken – InstantPrint fotograaf bierviltje
Een passend aandenken aan de start van het nieuwe Formule 1 seizoen
Om het seizoen in te luiden organiseert Heineken een F1 Drive-in op het circuit in Zandvoort. Op een levensgroot scherm kunnen honderd F1 fans de race volgen. Heineken heeft speciale aandacht voor een groep zorgmedewerkers, die een passie hebben voor Formule 1. Bezoekers kunnen vanuit hun eigen auto en onder het genot van een Heineken 0.0 de race volgen.
InstantPrint fotograaf bierviltje
100 bezoekers met een polaroid bierviltje
1 Enthousiaste InstantPrint fotograaf op locatie
InstantPrint fotograaf bierviltje
Voor aanvang van de race rijden de bezoekers in hun eigen auto een rondje op een speciaal gemaakt circuit. Ze rijden hun auto de pits in waar deze een grondige poetsbeurt krijgt om vervolgens voor de sponsorwall in de spotlights te parkeren. Met de F1 trofee en in hun eigen bolide legt de fotograaf het moment vast waarna de echte race kan beginnen.
Het Keepsake resultaat
De foto’s worden afgedrukt op een Heineken 0.0 bierviltje. Voor alle bezoekers een aandenken wat aansluit bij de boodschap van Heineken 0.0 en het F1 Drive-in event.