Project Description

Bureau Jez x Comic Con – Greenscreen Beurs

Verras je bezoekers met een Greenscreen Beurs op je stand. Zo zorg je met dit fotomoment niet alleen voor stand traffic, maar ook voor verbinding en een bijzonder persoonlijk aandenken waar jouw bezoekers thuis keer op keer naar zullen kijken – inclusief jouw logo & boodschap!

Je staat met je merk op een beurs of event en je wilt je bezoekers niet alleen naar je stand toetrekken, maar je wilt dat ze zich jouw merk of product ook herinneren als ze thuiskomen. Of ga voor klantbinding en wil je de relatie versterken met iets unieks? Met onze Greenscreen Beurs verras je jouw klanten, relaties en bezoekers met een door ons direct gephotoshopte foto door middel van een fotograaf en een groen doek als achtergrond. Net zoals op tv en in de films! Zo deden we dit ook met onze Greenscreen activatie op Dutch Comic Con met 40.000 bezoekers: wie wil er nu niet met de enige echte Transformers op de foto?!

  • Stand traffic & vermaak

  • 2 dagen

  • Jaarbeurs Utrecht

  • Keepsake Greenscreen Beurs 

  • 2 promotiemedewerkers

  • Budget op maat

Greenscreen Beurs

Voor Bureau Jez creëerden we een Greenscreen foto-setting, geheel in de stijl van de Transformers van Hasbro. Twee dagen lang vermaakten we alle cosplay-bezoekers op de Dutch Comic Con in de Jaarbeurs Utrecht. Onze promotiemedewerker stapt actief op de langslopende bezoekers af en nodigt ze uit voor een fotomoment: neem plaats in de Greenscreen foto-setting, kies je pose en krijg jouw persoonlijke fotoprint direct mee naar huis… Onze Greenscreen Beurs-techniek photoshopt de foto direct zonder wachttijd. De bezoekers konden op dit Greenscreen event kiezen uit twee verschillende foto-opties: op de foto met Autobot Optimus Prime of Megatron… Of allebei natuurlijk en met twee fotoprints naar huis!

Vrijblijvend sparren? – Neem contact op

Het Keepsake-resultaat 

Samen met Bureau Jez kozen we voor een volledige Greenscreen Beurs-fotostudio in de stijl van de Transformers: een branded achtergronddoek en een bijpassende kleur loper in het blauw. De hele stand werd zo één geheel: herkenbaar en volledig in huisstijl. Mét natuurlijk het opvallende, filmische groene doek. Voor de branded fotoprints kozen we voor het klassieke 10×15-fotoformaat met Transformers-logo en Comic Con-vermelding. We hebben heel wat Transformers-fans mogen verrassen met een unieke foto!

Greenscreen beurs

Wil je ook een fotomoment met een Greenscreen fotostudio op jouw volgende stand? Samen kijken we graag naar de mogelijkheden. Wat past het beste bij jouw doelgroep, jouw boodschap, jouw merk en de beschikbare ruimte op de stand? Onze fotomarketingtechnieken en additionele opties bieden concepten op maat voor elk project. Zo kun je voor een Greenscreen actie kiezen voor een fotograaf, maar het werkt ook met een Photobooth. Samen zorgen we voor een bijzondere ervaring, geheel in jouw stijl. Kijk hier voor meer informatie over onze Greenscreen Beurs.