Project Description

POST NL / NBTC

FOTOMARKETING CAMPAGNE

In de zomercampagne van PostNL en NBTC is ons team 22 dagen op pad geweest om de internationale zegel onder de aandacht te brengen. Op unieke locaties in Nederland gaan we in gesprek met de touristen, om ze te enthousiameren om een kaartje te sturen. 

Deze campagne hebben wij in samenwerking met Activation Heroes uitgevoerd.

Tastbaar aandenken
Touristische attracties
InstantPrint fotografen
Ansichtkaart met eigen foto

FOTOMARKETING CAMPAGNE

Een krachtige fotomarketing campagne zorgt voor langdurige merkbeleving. Door de herinnering van de bezoekers (de foto) te verbinden aan een merk, blijft het merk in het geheugen gegrift en stimuleert het voortdurend interactie met de doelgroep.

Een fotomarketing campagne met doelgerichte strategieën en creatieve uitvoeringen wekt het emoties op, creëert het betrokkenheid en verspreidt het merkloyaliteit. Door middel van visuele verhalen wordt een diepere verbinding met de doelgroep tot stand gebracht. Van het delen van user generated content tot de tastbare herinnering in de vorm van een fotoprint.

VRIJBLIJVEND SPARREN?
NEEM CONTACT OP

niek@yournextkeepsake.nl
06 18078677

VERGELIJKBARE CASES

Bekijk alle cases