KEEPSAKE INSTANTPRINT
InstantPrint is het moderne zusje van de Polaroid. Onze InstantPrint-fotografen zijn opgeleid in live communicatie: ze spreken jouw doelgroep enthousiast aan voor een foto en geven deze direct mee. En de tool is volledig mobiel: een uniek fotomoment op onverwachte plekken!
Ontdek hieronder onze add-ons voor alle type events, activaties en locaties. Jij kiest!

ADD-ON 1: CUSTOM DRUKWERK / BIERVILTJE / POSTCARD
Val op met een ander design en vergroot zo jouw merkzichtbaarheid op locatie. Van Bierviltjes tot Postcards en PhotoCards in een eigen formaat: samen geven we jouw unieke maatwerk vorm. Zo sluit jouw InstantPrint naadloos aan bij jouw branding en event.
- Bierviltjes: full-branded bierviltjes met foto.
- Postcards: full-branded ansichtkaart met foto.
- Custom: kies je formaat, vorm & branding.
ADD-ON 3: BACK WALL & DECOR
Creëer een nog indrukwekkendere InstantPrint-setting met een achtergronddoek en aankleding. Alles om jouw doelgroep nog meer in de spotlights te zetten.
- Back Wall: bedrukking naar keuze, 2,5m breed en 2,3m hoog.
- Props: standaard of in een speciaal thema.
- VIP: gouden afzetpaaltjes & rode/blauwe/jouw kleur loper.
- Staande monitor: slideshow resultaatfoto’s voor extra communicatie.
- Maatwerk: custom decor op aanvraag.
ADD-ON 4: DESIGN DOOR KEEPSAKE
Geen tijd voor de grafische vormgeving of heb je geen designer in-house om het design aan te leveren? Maak dan gebruik van onze Keepsake-designers voor de opmaak van jouw InstantPrint. We geven je voorbeelden ter inspiratie en aan de hand van een duidelijke handleiding stemmen we het design met je af.
- Fotoformaat: PhotoCard, Bierviltje, PostCard en meer.
- Themapakketten: feestdagen en thema-dagen.
HOE GAAN WE TE WERK?
STAP 1
We nemen samen de mogelijkheden door. We luisteren goed naar jouw vraag en we kijken naar jouw doelgroep, type event en locatie. Ook stellen we gerichte vragen vanuit onze praktijkervaring. Je ontvangt een vrijblijvende offerte op basis van jouw wensen.
STAP 2
Bij een GO op de offerte, gaat Team Keepsake voor je aan de slag. Je krijgt een vaste Projectmanager, een draaiboek met praktische gegevens voor de dag zelf en we nemen de verschillende designonderdelen door.
STAP 3
Op de dag van jouw evenement zijn we ruim op tijd aanwezig om de voorbereiding en opbouw in alle rust te doen. We volgen het draaiboek en de daarin opgenomen afspraken en communicatie. Tijd om jouw doelgroep in de spotlights te zetten!
STAP 4
Nadat we onze camera’s flink hebben laten flitsen en jouw doelgroep enthousiast hebben gemaakt met een branded foto, bouwen we de techniek weer af. It’s a wrap! Na het evenement nemen we contact met je op voor de final touches.
VRIJBLIJVEND ADVIES?
NEEM CONTACT OP










